Kyllästynyt kirjoitti:
QUOTE:
Miten jehovan todistajista pääsee eroon?Olen yrittanyt pyytää ystävällisesti jättämään minut rauhaan.Olen sanonut että häiritsevät kotirauhaa ja seuraavalla kerralla soitan poliisin paikalle.Olen kertonut uskovani kolminaisuusoppiin jota jehovat eivät tunnusta.Olen kertonut että en halua kuulla harhaoppia.Mikään ei auta.Tulevat aina uudestaan ovikelloa soittamaan.
Mikään ei auta? Eikö toi mene jo kotirauhan häirinnän puolelle, soita ne poliisit tai älä avaa ovea! Tosin kyllä ne kadullakin pysäyttää ja alkaa käännyttämään. Sanoin heille etten halua kuulla heidän juttujaan, koska ne ovat minusta suht pelottavia. Sitten he avasivat lehtensä esitelläkseen sitä minulle ja juuri sillä sivulla sattui olemaan juttu valkohaista kuvan kera. Hui! Ja sekin vielä.
Toinen keino on hankkia koira. Koirani on super kiltti,mutta haukkuu vimmatusti vieraita ihmisiä ovensuussa. Se tottelee kun käsken sitä hiljentymään, mutta jehovien ollessa oven takana minulla ei ollut aikomustakaan hiljentää sitä. Olisitpa nähnyt, miten nopeasti he perääntyivät pois ovelta